لوگو

درگاه وب سازمانی

یکپارچه سازی داده ها

1398/3/5 یکشنبه
یکپارچه سازی Enterprise Application Integration (EAI) فرایندی ست که موجب میشود تا نرم افزارهای درون یک سازمان با یکدیگر مرتبط، و پیوندی بین آنها برقرار شود تا به ساده سازی و خودکارسازی فرایندها در وسیع ترین حد ممکن کمک کند.

یکپارچه سازی Enterprise Application Integration (EAI) فرایندی ست که موجب میشود تا نرم افزارهای درون یک سازمان با یکدیگر مرتبط، و پیوندی بین آنها برقرار شود تا به ساده سازی و خودکارسازی فرایندها در وسیع ترین حد ممکن کمک کند. با استفاده از EAI دیگر لازم نیست در صورت تغییر یک داده، تمامی داده های مربوط در تمامی مکان ها دچار تغییر شوند؛ در واقع فقط یکی آنها تغییر می کند که این امر موجب جلوگیری از عملیات های اضافی و بیهوده دیگر میشود . با کمک امکانات یکپارچه سازی (EAI)، تبادل اطلاعات بین ماژولها، ارتباط با سایر Web Service ها و بانکهای اطلاعاتی خارج از پورتال سازمانی سیگما ممکن می گردد.

مزیت های استفاده از فرایند یکپارچه سازی (EAI)

  • قابلیت دسترسی Real Time به اطلاعات درون سیستم ها
  • کمک به افزایش بهره وری از سازمان ها
  • حفظ یکپارچگی اطلاعات در سراسر سیستم های چندگانه
  • آسان سازی توسعه و نگهداری سیستم ها
كلمات كليدي : یکپارچه سازی اطلاعات , پورتال , پورتال سازمانی , پرتال سازمانی , امکانات پورتال سازمانی , یکپارچه سازی داده ها

لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.