لوگو

شرکت های بزرگ دولتی


شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی


طراحی پورتال سازمانی شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی ایران به وسیله شرکت طراحی پورتال سیگما انجام شده است. این پورتال خبری دارای امکاناتی نظیر فرم ساز حرفه ای ، امنیت بالا و ... میباشد. 

تاریخچه شرکت شرکت مادرتخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی ایران

در سال 1382 و براساس مصوبه شورای عالی اداری، وظایف و مأموریت‌های معاونت نیروگاه‌های سازمان انرژی اتمی ایران به شرکت مادرتخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی ایران منتقل‌‌‌ و شرکت ایجاد شد. در مهرماه 1383 اساسنامه شرکت به تصویب هیأت وزیران رسید و فعالیت‌های اجرایی آن آغاز شد.
هدف و موضوع فعالیت شرکت
هدف از تشکیل این شرکت، ساماندهی و اجرای فعالیت‌های دولت در زمینه تولید و توسعه برق هسته‌ای، راهبری و انجام برخی فعالیت‌های عملیاتی و کارگزاری سازمان انرژی اتمی ایران در این زمینه و نظارت بر آن‌ها است.
موضوع فعالیت این شرکت، مدیریت و نظارت بر سرمایه‌های شرکت برای انجام هرگونه فعالیت در راستای تولید و توسعه برق هسته‌ای، مدیریت و نظارت بر انجام مطالعات، مکان‌یابی، طراحی، احداث، تأمین سوخت هسته‌ای، بهره‌برداری ایمن و ازکاراندازی نیروگاه‌های هسته‌ای و تأسیسات آن‌ها و انجام کلیه معاملات مربوط به برق هسته‌ای است.

شرکت مادرتخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی ایران

آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا، کوچه تندیس شماره 8
وب سایت: http://nppd.co.ir
تلفن: 24882222-021    
نمابر: 22058480-021
کلمات کليدي
پورتال, پورتال تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی, سایت شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی, پورتال تولید و توسعه انرژی اتمی, شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی, شرکت طراحی پرتال سازمانی, طراحی پرتال سازمانی, پورتال سازمانی
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.