• ارسال به دوستان
  • چاپ
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
برخی از سازمان‏ها دارای زیرساخت "ابری" یا "مجازی‏سازی شده" هستند ولی تمایل به مهاجرت به سمت راه‏حل‏های متن باز (open source) مانند اپن استک را دارند.
اپن استک در سال‏های اخیر توانسته است به خوبی رقبای خود را کنار گذارد. آمارهای بالای استفاده از اپن استک توسط سازمان ها و شرکت‎های با مقیاس بزرگ، متوسط و کوچک نشاندهنده پذیرش اپن استک از سوی این سازمان‎هاست.  سازمان‏ هایی که از  vmware استفاده می‏کنند حتی پس از نصب اپن استک می‏توانند از ماژول‏ های مربوط به  vmware مانند  NSX استفاده کنن. 

برای مثال درایورهای  NSX برای  neutron که یکی از سرویس های شبکه اپن استک موجود است. برخی از سازمان‏ ها ترجیح می‏دهند از سیستم LDAP برای احرازهویت کاربران پس از مهاجرت به اپن استک استفاده کنند، که این امکان نیز در اپن استک فراهم است.


هنگام استفاده از ابرناظر (hypervisor) نیز اپن استک انتخاب‎های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‏دهد. اگر چه درصد بسیار بالایی از استفاده‏ کنندگان از اپن استک از ابرناظر  KVM استفاده می‏کنند ولی یک سازمان با توجه به نیازمندی‏های خود می‏تواند از ابرناظرهای دیگری مانند Xen استفاده کند.
موارد ذکر شده تنها چندین نمونه از امکان‏ها فراهم شده توسط اپن استک هستند که گروه رایانش ابری سیگما می تواند با توجه به نیازمندی‏ های خاص مشتریان خود، نصب و راه‏ اندازی اکوسیستم اپن استک را انجام دهد.  

نسخه قابل چاپ